pierwszy kontakt z autem terenowym podczas sobotniego wypadu na poligon Biedrusko.
Zakup pierwszego auta terenowego – zmęczonego Suzuki Samurai i początek przygody z OFFroadem.
Wynajęcie starej stodoły i urządzenie w niej warsztatu.
Założenie firmy OMM i rozpoczęcie działalności serwisowej w zakresie 4×4.
Budowa pierwszej zewnętrznej klatki bezpieczeństwa do auta terenowego.
Budowa pierwszego auta o konstrukcji ramoklatki z wykorzystaniem ramy z Nissana Patrola.
Budowa pierwszej samonośnej ramoklatki w pełni opartej o konstrukcję rurową.
Rozpoczęcie nauki projektowania 3D.
Pierwsza ramoklatka samonośna w pełni zaprojektowana w programie projektowym 3D (pod nazwa Pogrommca), oraz gięcie rur za pomocą cyfrowych giętarek trzpieniowych.
Wykorzystanie frezarek cyfrowych do precyzyjnego wycięcia przenikań rur ramoklatek.
Pierwsza publikacja w polskim czasopiśmie OFFroad opisująca ramoklatki produkcji OMM.
Pierwsze zwycięstwa samochodów zbudowanych na ramoklatkach OMM.
Powstanie nowego modelu ramoklatki – Rubicomm.
Pierwsza publikacja w europejskim wydaniu czasopisma Offroad opisująca pojazdy OMM.
Rozpoczęcie procedury homologacji drogowej na budowane przez OMM pojazdy.
Przeprowadzka do nowej siedziby OMM w Niepruszewie.
Wprowadzenie nowego modelu ramoklatki przeprawowej – Shark.
Start Roberta w Mistrzostwach Polski Rmpst w klasie T2.
Budowa pierwszego homologowanego pojazdu terenowego OMM z numerem VIN nr 001.
Stworzenie parku maszyn CNC, zapewniającego autonomiczność w wytwarzaniu podzespołów do produkcji pojazdów.
OMM 4×4
Kwantowa 18
62-070 Więckowice
tel. +48 505 505 601
tel. +48 608 395 074
omm4x4@wp.pl